Časté otázky

Co nabízíte navíc oproti Vaší konkurenci?

Děláme to už dlouho - více jak 22let. Jsme diskrétní a spolehlivý partner. Poskytujeme komplexní ekonomický, právní, daňový a účetní servis. Máme desítky spokojených zákazníků a založili jsme stovky nových společností.

Jsme tu pro všechny. Podnikatele, fyzické osoby, sdružení, spolky. Nezáleží na právní formě ani na velikosti podnikání. Vedeme účetnictí i začínajícím podnikatelům, freelancerům a startupům.

Jak zpracováváte účetnictví?

Díky našemu zázemí se můžete spolehnout, že Vaše účetnictví budete mít vždy zpracované včas a v pořádku. Ohlídáme Vám vše potřebné do posledního haléře, včetně důležitých termínů.

Je společnost AAB a.s. pojištěna?

Snažíme se dělat naši práci co nejlépe, ale i mistr tesař se může někdy utnout - nebo zasáhne vyšší moc ... Pokud b yse něco pokazilo, neplatíte ani korunu. Jsme pojištěni a bereme na sebe zodpovědnost za případné chyby.

Jak probíhá prodej nebo založení společnosti?

Na první bezplatné schůzce Vám řekneme, jaké náležitosti jsou nutné a co všechno potřebujete k založní nebo koupi nové společnosti.

Pokud se rozhodnete založit společnost ve spolupráci s námi nebo koupit společnost od nás, připravíme pro Vás veškeré listiny, které při další krátké schůzce u notáře podepíšete. Tímto úkonem je pro Vás Vaše účast na založení společnosti ukončena. Zařídíme za Vás vystavení živnostenských oprávnění i ostatních náležitostí.

Je možné si od Vás nechat zpracovávat jen mzdy bez vedení účetnictví?

Ano, je to možné. Děláme vše, co se týká mzdového účetnictví a personální agendy. Přihlašování, odhlašování, mzdy, mzdové listy, exekuce, dovolená, benefity, přehledy, daně za zaměstnance, pracovní smlouvy, výpočty mezd, zpracování přehledů pro pojišťovny, evidenci zaměstnanců, povinná archivace dokladů, zpracování mzdových listů, daně Vašich zaměstnanců atd.

To vše kompletně u nás nebo u Vás nebo ve spolupráci s Vaším účetním oddělením. Mzdové účetnictví Vám můžeme nabídnout samostatně nebo v kompletu s vedením účetnictví. Záleží jen na Vás.

Jak budu odevzdávat účetní doklady?

Doklady nám můžete vozit osobně nebo je posílat poštou, elektronicky nebo si pro Vaše doklady budeme jezdit k Vám. Jakou formu předání dokladů zvolíte, je jen na Vás.

Co se stane, když se ohlásí kontrola?

Za správnost účetnictví a mezd, které zpracujeme, Vám ručíme. Při kontrole by tedy všechno mělo jít hladce. Připravíme všechny podklady, které budou potřebné a naše účetní nebo daňový poradce se přímo - osobně, na základě Vaší plné moci kontroly zúčastňují. O průběhu a výsledku kontroly Vás samozřejmě budeme průběžně informovat.

Jak probíhá přechod od stávající účetní k AAB a.s.?

Vše probíhá jednoduše a zdarma. Vážíme si Vašeho času a uděláme všechno pro to, aby přechod pro Vás šel rychle a bezproblémově. Nejčastěji využívanou variantou je, že na základě Vaší plné moci kontaktujeme Vaší stávající účetní a převezmeme Vaše účetnictví bez Vaší přítomnosti.

Všechny doklady, na základě kterých začínáme zpracovávat účetnictví, projdou kontrolou našich účetních. Po této kontrole rozhodneme, zda navážeme na stávající účetnictví nebo začneme nové. V tomto případě začínáme účtovat od počátku, tj. s "čistým stolem", Vaše účetnictví zaúčtujeme zdarma znova od začátku roku.

Pokud stávající účetní nekomunikuje budeme potřebovat jen účetní závěrku předchozího roku a Vaše účetní doklady v jakémkoliv stavu.

Jaké výhody má sídlo u Vás?

Sídlem získáváte trvalou adresu pro svoji společnost, přebírání a přeposílání veškeré pošty, zasedací místnosti pro vaše jednání se zákazníky či úřady a v neposlední řadě příslušnost k finančnímu úřadu.

-----------------------------------------------------------------------------

Pro více informací volejte na tel.: 602 657 667

e-mailTato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

-----------------------------------------------------------------------------

Zavoláme Vám!

Chcete se nás na něco zeptat?

phone

Napište nám Váš telefon
Zavoláme Vám zpět

 

 

raif